-
عمومی
هوش مصنوعی در آموزش بیماران | بهبود ارتباطات و تجربه بیمار در بیمارستان
یکی از ارکان اصلی ارتقای کیفیت خدمات درمانی، آگاهی و همراهی بیماران است. بیماری که بداند چه دارویی مصرف میکند،…
بیشتر بخوانید » -
عمومی
هوش مصنوعی در مدیریت اسناد و اطلاعات بالینی | تحول دیجیتال در بیمارستانها
هوش مصنوعی (AI) در لایههای عملیاتی بیمارستانها از جمعآوری داده تا تصمیمسازی مدیریتی نفوذ کرده است. برای مدیران و مسئولان…
بیشتر بخوانید » -
کیفیت و ایمنی بیمار
گزارش عملکرد اسنپدکتر در سال ۱۴۰۳: پیامها و توصیهها برای سیاستگذاران نظام سلامت ایران
گزارش عملکرد اسنپدکتر در سال ۱۴۰۳، نه تنها نمایانگر موفقیت یک شرکت خصوصی در حوزه فناوری است، بلکه آینهای از…
بیشتر بخوانید » -
درس گرفتن از حوادث در بیمارستان
ارزیابی و تحلیل عملکرد مراکز درمانی در زمینه میزان آمادگی و پاسخ به بحران و حوادث و درسگیری از حوادث…
بیشتر بخوانید » -
مدیریت و رهبری
دستورالعمل کشوری تریاژ بیمارستانی در بلایا و حوادث با مصدومین انبوه
این دستورالعمل توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان اورژانس کشور تدوین شده است. ابتدا به…
بیشتر بخوانید » -
مدیریت و رهبری
مدیریت بیماران در زمان جنگ
بطور کلی در جنگ یا هر بحران دیگری نظیر زلزله، آتشسوزی و … ممکن است بیمارستان با انبوهی از مراجعین…
بیشتر بخوانید » -
برنامههای ملی
بیمارستان ارتقادهنده سلامت و اعتباربخشی بیمارستانها: سلامت جامعه و مسئولیت اجتماعی
بیمارستانها بهعنوان نهادهای کلیدی نظام سلامت، وظیفهای فراتر از مراقبت از بیماران درونسازمانی دارند. در سنجههای اعتباربخشی و در چارچوب…
بیشتر بخوانید » -
نظارت و ارزیابی
بیمارستان ارتقادهنده سلامت و اعتباربخشی بیمارستانها: سلامت کارکنان و محیط کاری سالم
سلامت و رفاه کارکنان، نه فقط یک مسئولیت اخلاقی بلکه یک ضرورت استراتژیک برای هر بیمارستان به شمار میرود. هم…
بیشتر بخوانید »